dimecres, 26 de gener del 2011

La gent del CFS Molins 99: ORIOL CORTIJO

Aquesta setmana és el torn per a l'entrevista de l'Oriol Cortijo, que tot i la seva joventut, ha estat vinculat al club des dels seus inicis, ja que com a jugador ha passat per totes les categories des d'Aleví fins a Sénior i actualment entrena al Juvenil Masculí i a l'Aleví B.




-Quant de temps portes al CFS Molins 99?

La veritat és que des de que es va fundar… vaig ser dels primers en posar-me la samarreta blanc i blava que posava Molins 99, així que fins a dia d’avui són 11 anys, plens de grans moments!

-Com vas començar al club?

Vaig començar de ben petit, vaig veure que es muntava un equip de futbol sala, i allà vaig anar-hi de cap. Era i sóc un gran aficionat al futbol, i em vaig decantar pel futbol sala, perquè és molt més actiu, tècnic i sobretot divertit... Ho recomano a tothom.

-Quines tasques hi fas?

Actualment sóc entrenador de l’Aleví B i del Juvenil A. I ara mateix un exjugador de l’entitat, ja que des de l’any passat vaig deixar de jugar.

-Un moment viscut al club que recordis especialment.

Hi ha molts moments, però sens dubte (i com la majoria dels meus companys han dit) em quedo amb el desè aniversari del club, és on em vaig adonar del que ha crescut l’entitat des de els seus inicis, va ser especialment emotiu. També em quedo amb l’última temporada d’aleví, on tot l’equip vam fer un gran paper.

-Creus que el trasllat a La Sínia ha beneficiat el CFS Molins 99?

En una part ens ha beneficiat, ja que és evident que ara tenim una pista adient per a la pràctica del nostre esport, el futbol sala, però el que no és normal és amb les condicions que ens trobem, és a dir, tot i tenir un nou pavelló per a “nosaltres”, molts dels nostres equips han d’entrenar a la pista exterior, mentre que hi ha entitats esportives de la població que ocupen la pista interior, a més les condicions del poliesportiu no són les mes adequades, ja que la calefacció no funciona la majoria de dies, i esportistes, entrenadors i treballadors passem fred, la graderia no és l’adient i el públic es troba sempre incòmode, entre d’altres.

-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any?

Els dos séniors estan veritablement forts, i espero que així segueixin fins a final de temporada i poguem gaudir d’un doble ascens. Però cal prioritzar l’ascens del primer equip i per això demanem el suport de l’afició els dissabtes.

-Què estudies i a què t’agradaria dedicar-te?

Estic estudiant Administració i Direcció d’Empresa i m’agrada el món de les finances, tot i que, encara que sigui un repte molt complicat, m’agradaria treballar tant en el món de l’esport o en el de la música en l’àmbit de l’administració d’esportistes, entitats esportives, empreses discogràfiques...

-Quines aficions tens a part del futbol sala?

Doncs primordialment la música, són moltes hores amb els cascos posats, descobrint música i escoltant als clàssics, és una cosa que em torna boig. I evidentment tota mena d’esports que pugui practicar, però si n’hagués d’escollir un, em quedaria amb el tennis, ja que des de que vaig deixar de jugar a futbol sala hi jugo un parell de dies a la setmana

-Una pel·lícula que recomanaries.

“Snatch. Cerdos y diamantes”, que està dirigida per Guy Ritchie. La veritat és que la majoria de pel·lícules que ha fet, com “Lock & Stock” o “Rockanrolla”, totes són ambientades a la Gran Bretanya... això sí, per a majors d’edat!

-Un disc

A qui li agradi la música electrònica: “Alive 2007” dels Daft Punk i a qui li agradi el bon rock n’ roll: “The Velvet Underground and Nico”.

-Una cançó

Baba O’riley dels The Who.

-Un grup de música preferit.

N’hi ha molts: Metallica, Arctic Monkeys, MGMT, clàssics com Bob Dylan, Bob Marley, i un llarg etc.

-Un llibre.

No sóc un gran amant de la lectura, la veritat, però pel poc que he llegit, em quedo amb “Angeles y Demonios” d’en Dan Brown.