dimecres, 16 de febrer del 2011

La gent del CFS Molins 99: ÀLEX SÀNCHEZ

L'Àlex Sànchez fa tot just unes quantes setmanes que ha fitxat pel Sénior A del nostre club i és un dels jugadors que està lluitant per portar l'equip a Preferent. A part, és un dels entrenadors del CFS Molins 99 i en el seu cas es fa càrrec de l'Infantil B. Aquesta és la seva entrevista.





-Quant de temps portes al CFS Molins 99?

Vaig estar jugant al CFS Molins 99 des de la temporada 2001/2002 fins a la 2005/2006, després vaig marxar per jugar al FS Martorell fins fa gairebé cinc setmanes, que he tornat per jugar al Sénior A del Molins 99.

-Com vas començar al club?

Vaig començar-hi al setembre del 2001, tenia ganes de jugar a futbol i amb el futbol sala sabia que podia tenir més participació al joc i que no em passaria moltes estones corrent sense rebre pilota, amb el pas dels anys m’he adonat que no em vaig equivocar escollint aquest esport.

-Quines tasques hi fas?

Actualment sóc jugador del Sénior A i entreno a l’Infantil B.

-Un moment viscut al club que recordis especialment.

Del club en recordo molts moments, començant pel meu primer any al club fins a l’actualitat. Més que moments, el que més recordo i que més m’alegra és el fet d’haver pogut conèixer a molta gent jugant al Molins 99, haver pogut ampliar el meu ventall d’amics i, com a entrenador, el fet de poder veure la progressió que fa cada jugador amb el pas del temps.

-Creus que el trasllat a La Sínia ha beneficiat el CFS Molins 99?

Certament les instal·lacions conten amb unes mancances que potser no ens han beneficiat gaire, però almenys podem dir que tenim un lloc nostre, un poliesportiu que ens simbolitza d’alguna manera.

-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any?

En aquest apartat opino com la majoria de companys que ja han passat per l’entrevista: els dos Séniors tenen moltíssimes possibilitats de pujar, sempre i quan es segueixin fent les coses com s’estan fent i no ens adormim ni ens confiem, amb treball i esforç tot podrà ser possible.

-A què et dediques a part del futbol sala?

Ara mateix estic estudiant Administració i Direcció d’Empreses a la Universitat de Barcelona.

-Quines aficions tens a part del futbol sala?

Realment tinc una gran afició pel futbol sala, em serveix per deslligar-me amb el món. Com a altres aficions hi ha la consola, de tant en tant fer algun altre esport, coses que pugui gaudir amb els amics i em serveixin per poder desconnectar.

-Una pel.lícula que recomanaries.

Escollir una pel·lícula concreta és molt difícil, per no dir impossible. A mi especialment em va agradar i recomanaria, entre d’altres, el film “300”, on d’alguna manera s’ensenya que no s’ha de tenir por davant de les adversitats, encara que tinguis les de perdre, uns valors que es poden introduir perfectament al nostre esport.

-Un disc.

No sabria dir un disc concret, no sóc molt de música i escolto una mica de tot, sense tenir especial predilecció per cap grup.

-Una cançó.

N’hi ha dues que s’han posat molt de moda gràcies al Barça i que a mi m’agraden molt, són “Viva la vida” de Coldplay y “Human” de The Killers.

-Un grup de música preferit.

Com ja he dit abans, no hi ha cap grup pel que mostri especial interès.

-Un llibre.

“L’art de la guerra” de Sun Tzu i “Los miserables” de Victor Hugo.