dimarts, 1 de febrer del 2011

La gent del CFS Molins 99: JOSEP CANALS

Aquesta setmana és en Josep Canals qui contesta les preguntes de l'entrevista. Ell és un dels jugadors del Sénior A que forma part de la Junta Directiva i que està lligat al club des dels seus inicis.







-Quant de temps portes al CFS Molins 99?

Des del setembre de 1999, que va ser la primera temporada oficial del club

-Com vas començar al club?

Vaig entrar-hi gracies al Jesús González, que em va fitxar després d’haver-me entrenat al equip de l’escola Virolai.

En acabar la segona temporada vam decidir que no seguiríem jugant més amb l’equip de l’escola, i sort que aquell estiu em a trucar un il·lusionat Jesús dient-me que havien creat un nou club i que ell em volia a l’equip de cadets que portava, em va assegurar que en dues temporades entraríem a competir federats, i així va ser (abans era tot un luxe estar federats).

Sort que em va trucar, sino avui no seria on sóc. Gràcies!

-Quines tasques hi fas?

Actualment sóc jugador del Sènior A, i membre de la junta directiva, on intento ajudar en tot el que puc, tot i que degut a la meva feina, porto uns anys en que no em puc responsabilitzar de gaires tasques, i per tant em dedico a donar un cop de mà sempre que puc.

També he sigut entrenador durant sis anys, i he portat totes les categories menys juvenil i sènior, tot i que el que més m’agrada és portar els més petits, és genial veure com n’aprenen i com evolucionen en un sol any.

-Un moment viscut al club que recordis especialment.

A part dels ja esmentats, crec que a nivell esportiu hem tingut grans moments com va ser l’ascens a primera de fa tres anys, el partit en honor al Dani Santamaria i el Juanma González quan es van retirar (son dos grans històrics del club) i el partit de fa dues setmanes contra el Pla on hi havia un ambient increïble a la grada, va ser genial.

-Creus que el trasllat a La Sínia ha beneficiat el CFS Molins 99?

A nivell de club sí, ara tenim un lloc més adequat per al nostre esport que la pista de rajoles on ens feien jugar.

Això sí, a nivell d’equips, no crec que ens aporti gaire, ja que n’hi ha més que entrenen a fora que abans. En aquest aspecte l’Ajuntament no ens ha beneficiat gens, si no que més aviat s’ha aprofitat de nosaltres i la nostra bona fe per perjudicar-nos deliberadament. És un problema que esperem millorar amb el temps.

-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any?

El sènior B per descomptat, i el Sènior A si ens ho seguim treballant és molt probable que ho aconseguim.

-A què et dediques professionalment?

Sóc tècnic de sala de musculació i acabo de finalitzar els estudis de fisioteràpia.

-Quines aficions tens a part del futbol sala?

El món de l’esport en general és la meva gran afició (anar al gimnàs, sortir a córrer... )

També m’agrada aprofitar el temps lliure per estar tot el que pugui amb els amics i la meva parella.

-Una pel·lícula que recomanaries.

“Braveheart”; ens ensenya a defensar els nostres ideals i no rendir-nos mai, molt aplicable a la mentalitat d’un equip de futbol sala.

-Un disc.

No en tinc cap en concret, la música no és el meu fort.

-Una cançó.

Me’n venen algunes al cap, però em decantaré per “No he nascut per militar”(SAU)

-Un grup de música preferit.

ECDL, Melendi i tots els històrics del rock català: SAU, els Pets, Lax’n Busto..

-Un llibre.

Un llibre que m’ha marcat, ja que parla dels orígens del nostre planeta i la nostre espècie, és “L’informe Phaeton” de l’escriptor Albert Salvadó (Andorra).

És molt interessant i desperta grans inquietuds a qui el llegeix.