dijous, 9 de desembre del 2010

La gent del CFS Molins 99: JORGE RUBIO

Aquesta setmana l'entrevista és per a en Jorge Rubio, coordinador dels equips d'infantil cap amunt, que ja ha estat en el club en etapes anteriors i que actualment també forma part de la plantilla del primer equip.






-Quant de temps portes al CFS Molins 99?

Aquest és el meu segon any com a coordinador de part de la base i el primer com a entrenador de l’Infantil A, encara que fa uns anys vaig acabar dues temporades com a entrenador del primer equip. També és el meu segon any com a jugador del Sénior A.

-Com vas començar al club?

Com ja he dit abans vaig començar com a entrenador del primer equip del CFS Molins 99. A finals de dues temporades em van oferir la possibilitat d’entrenar al Sénior per acabar la lliga, i va anar molt bé. Hi havia dos grans grups humans i amb moltes ganes d’aprendre i millorar.

-Quines tasques hi fas?

Doncs ara faig la feina de coordinador des dels equips infantils fins als séniors, fent tot el possible per millorar els seus coneixements tècnics i tàctics i intentant instaurar una forma de jugar semblant a tot el club, sense descuidar mai els valors de l’esport.

També m’encarrego de temes burocràtics d’aquests equips, com les fitxes o els horaris d’entrenament i de competició, entre d’altres.

A més també estic d’entrenador de l’Infantil A i de jugador al Sénior A.

-Un moment viscut al club que recordis especialment.

Encara no he viscut molt aquí i no en tinc cap record especial, però he de dir que tots els moments que estic vivint m’estan agradant molt, ja qué es un club molt humil i amb moltes ganes de treballar i fer les coses ben fetes i del que rebo un suport incondicional, i això es percep cada dia.

-Creus que el trasllat a La Sínia ha beneficiat el CFS Molins 99?

Gairebé tot el que he viscut ha estat a La Sínia, exceptuant l’època d’entrenador del Sénior i el començament de l’any passat, però crec que ens ha beneficiat molt, no només perqué és més familiar i l’hem feta casa nostra, sinó perqué és una pista a la que es pot jugar millor a futbol sala i d’això se n’han de beneficiar tots els equips i els seus entrenadors.

-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any?

La veritat és que possibilitats, en tenen uns quants, sobretot els dos séniors i alguns equips de la base, però no és el més important ni de bon tros.

Sobretot en els equips que s’estan formant, el nostre objectiu principal és millorar cada partit, aprendre conceptes nous, viure realitats noves, aprendre a competir de manera saludable i gaudir del nostre esport.

Si al final de la temporada aconseguim això i no hem pujat estarem contents, en canvi si succeeix al revés, que pugem i no hem aconseguit el nostre objectiu principal, haurem fracasat.

-A quins altres equips has jugat a futbol sala?

A bastants equips, la veritat, jo m’he format al Martorell, des d’aleví fins a juvenil, que va ser quan vaig anar a parar a l’Esparreguera per canvi de domicili, però en poc temps hi vaig tornar. D’aquests anys en tinc un bon record ja que he tingut la oportunitat de jugar amb la Selecció Catalana sots-18 i aconseguir el Campionat d’Espanya.

I de sénior he estat a l’Olesa (Divisió de Plata), Can Titó Vilanova del Camí, Martorell, Esparreguera i Vila-Seca (Nacional B), Manresa i Martorell (Nacional A) i ara al CFS Molins 99 (1a Catalana).

-A què et dediques professionalment?

Estic preparant les oposicions per treballar en l’àmbit de l’Educació Secundària, en l’àrea d’Educació Física.

-Quines aficions tens a part del futbol sala?

Moltes, gairebé qualsevol esport, volei-platja, vies ferrades, excursions de muntanya a peu i en bici, escalada…

També m’agrada molt la música i toco la guitarra espanyola en un grup.

-Una pel.lícula que recomanaries.

La Vida es Bella de Roberto Benigni.

-Un disc.

Puerto presente de Macaco.

-Una cançó.

De todas las cosas d’El Puchero del Hortelano.

-Un grup de música preferit.

El Puchero del Hortelano.

-Un llibre.

El Psicoanalista de John Katzenbach.