dimecres, 1 de desembre del 2010

La gent del CFS Molins 99: JESÚS GONZÁLEZ

Aquesta setmana fem el qüestionari a en Jesús González, una de les persones més actives en el dia a dia del nostre club on, a part de formar part de la Junta Directiva, fa una tasca molt important com a coordinador dels equips on juguen els més petits del CFS Molins 99, els futurs valors del club. En Jesús, a més, és un dels capitans del Sénior A.



-Quant de temps portes al CFS Molins 99?

Des que el vam fundar al 1999, però juntament amb altres membres de la Junta, portàvem uns anys entrenant i col·laborant amb el futbol sala per l’Ajuntament. En concret, porto 18 anys dedicat a aquest esport a Molins de Rei.

-Com vas començar al club?

De petit, la mama no em va deixar apuntar a Futbol 11 però em va deixar apuntar a Futbol Sala. Ho organitzava l’ajuntament i vaig ser jugador fins als 15 anys; a partir d’aquí vaig ser jugador i monitor. Als 18 anys, vaig marxar juntament amb altres a jugar a d’altres poblacions perquè aquí no hi havia on jugar. Els meus amics i jo, cansats de jugar fora de Molins i preveient que els jugadors que pujaven no tindrien on jugar a partir de juvenils, ajudats pel José Mª Juarros, vam fundar el club el 10 de maig de 1999.

-Quines tasques hi fas?

Ara mateix sóc coordinador dels equips base, entrenador dels prebenjamins, vocal de la junta directiva i jugador del Sénior A.

-Un moment viscut al club que recordis especialment

M’és difícil escollir-ne un, però m’emociono cada vegada que veig a les jugadores i jugadors entrenant i jugant a un esport que els hi agrada. Llavors veig recompensada la dedicació que he posat durant tants anys.

-Creus que el trasllat a La Sínia ha beneficiat el CFS Molins 99?

No del tot, abans no tants equips entrenaven un dia a pista exterior. També hi ha certes mancances que encara un any després, no ens han solucionat. Crec també que el pavelló tal i com diuen desde l’area d’esports de l’ajuntament, no és molt adequat pels equips de cadet en amunt. A més hem estat tota la vida al Poliesportiu Municipal i allà n’hi ha “més vida”. Crec que sobretot ho noten les families.

-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any?

Han passat poques jornades per poder opinar sobre aquest fet. El que sí us dic és que treballem dins les nostres possibilitats perquè el màxim d’equips ho facin. Tot i així, per la trajectoria de la temporada passada, m’atreveixo a dir que algun Aleví, el Cadet i Seniors ens donaran la sorpresa… i espero que algún més! I si no, no passa res!!! Però de moment sóc conscient que com a club som molt joves i hem de seguir creixent… després aquest coses de pujar de categoría ja vindran.

-A què et dediques professionalment?

Sóc mestre de primaria i secundaria d’educació física.

-Quines aficions tens a part del futbol sala?

M’agrada anar a la muntanya, córrer, anar amb btt, llegir, l’snowboard, escoltar música, estar amb la meva família, gaudir d’estar a l’aire lliure… Però no ho puc fer tot tant com voldria!!!

-Una pel.lícula que recomanaries.

"El último samurai". Tot i ser una “americanada”, crec que com a d’altres pel·lícules, se li poden treure valors.

-Un disc.

SABINA I COMPAÑÍA “Nos sobran los motivos”

-Una cançó

Peor para el sol (J. Sabina)

-Un grup de música preferit.

Un no puc!!! M’encanta la música... Revólver, Sabina, Fito, Bruce Springsteen, Fleetwood Mac, Dire Straits...

-Un llibre.

Si l’haig de recomanar a les famílies… "El final del Joc" de Gemma Lienas i "El frío modifica la trayectoria de los peces" de Pierre Szalowski.

Si l’haig de recomanar als adolescents/famílies que tenim… "Los cuentos que me enseñaron a vivir" de Jorge Bucay.

Si és per els/les no tant adolescents… "Les aventures d’Astèrix".