dimarts, 23 de novembre del 2010

La gent del CFS Molins 99: DANI SANTAMARIA

Aquesta setmana a l'entrevista és el torn d'en Dani Santamaria. Ha estat un dels millors porters que ha tingut el CFS Molins 99, on va acabar la seva llarga carrera en el futbol sala, després d'haver jugat en clubs tan importants com per exemple el Gavà, de Divisió de Plata o el FC Barcelona B. Actualment utilitza aquesta experiència per entrenar als porters del nostre club.


-Quant de temps portes al CFS Molins 99?

Estic al club des del començament…sóc un dels “bojos” fundadors de la nostra entitat el 10 de maig de 1999. Cal recordar que la majoria de les persones que hi erem en aquell moment teniem menys de 25 anys i crec que això té molt mèrit.

-Com vas començar al club?

Era un dels dos vicepresidents de l’entitat. No podia jugar perquè ja ho feia en un altre club. Tothom feia una mica el que podia…

-Quines tasques hi fas?

Actualment estic de vocal a la junta. Sóc el responsable de la loteria de Nadal i també sóc entrenador de porters. Aquesta darrera tasca la vàrem iniciar la temporada passada per alguns equips i aquest any ja ho fem per a totes les categories, amb un gran èxit de participació.

-Penses que actualment hi ha bons porters al club?

Sí, crec que el nivell és bò. A més gairebé tots els porters venen als entrenaments específics de porter. Això vol dir que tenen ganes de millorar i la veritat és que entrenen a molt bon nivell.

-Un moment viscut al club que recordis especialment.

L’homenatge que em va fer el club el dia de la meva retirada esportiva. Com a data mítica del club el dinar que es va fer com a celebració del desè aniversari de l’entitat. Un dia perfecte…

-Creus que el trasllat a La Sínia ha beneficiat el CFS Molins 99?

Crec que sí que ens ha beneficiat. Va ser una decisió difícil perquè era un lloc nou, però ara mateix jo estic content amb el canvi. Evidentment s’han de millorar coses de la instal·lació però ja hi estem treballant.

-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any?

La prioritat sempre ha de ser el Sénior “A”. Aquest any hi ha un equip molt compacte i l’entrenador és el mateix de l’any passat. També veig molt bé el Sénior “B” i els equips Cadet “A”, Infantil “A” i Aleví “A”. Potser és massa però sempre he estat molt optimista i tinc molta confiança en el treball que estem fent amb els equips.

-A què et dediques professionalment?

Sóc enginyer d’obres públiques i treballo en una empresa constructora.

-Quines aficions tens a part del futbol sala?

Sóc un fanàtic de l’atletisme. Sempre que puc vaig a córrer i faig curses de mitja distància (10-20 km). També m’agrada molt escoltar música.

-Una pel.lícula que recomanaries.

N’hi ha moltes, però en diré dues relacionades amb la superació personal dins de l’àmbit de l’esport. Són “Hossiers” i “ Titanes”.

-Un disc.

“Achtung baby” dels U2.

-Una cançó

“One” també dels U2.

-Un grup de música preferit.

Com a grup mític U2. També m’agraden molt grups més actuals com “Vetusta Morla”, “Coldplay”, “Love of lesbian”, “Maga”, “The killers”…

-Un llibre.

El senyor dels anells.

Com a comentari final vull expresar l’agraïment a totes les families que confien cada any en el nostre club per educar als seus fills en el món de l’esport. Quan vàrem iniciar aquest viatge no em podia imaginar que arribariem a tenir més de 150 jugadors. També agraïr el gran treball de tots els companys de Junta…

FORÇA MOLINS 99