dimarts, 16 de novembre del 2010

La gent del CFS Molins 99: JAUME MOLINS

Seguim presentant-vos a la gent que fa funcionar el nostre club. Aquesta setmana li toca a en Jaume Molins, a qui segurament la majoria de vosaltres heu vist en un o altre partit dels equips del CFS Molins 99, ja que intenta perdre-se'n els mínims possibles.

-Quant de temps portes al CFS Molins 99?

Com a aficionat, des del setembre del 2002, quan vaig començar a acompanyar al meu fill gran als partits i com a membre de la Junta, des del juny del 2007.

-Com vas començar al club?

Vaig començar-hi col.laborant en la Festa de l’Esportíssim. Després, en Jesús Gonzàlez, buscava algún pare “engrescat” que volgués formar part de la junta, m’ho va proposar i jo vaig acceptar. Recordo que m’ho va comentar per primera vegada al Palau Blaugrana, presenciant un partit de futbol sala entre el Barça i el Gestesa.

-Quines tasques hi fas?

Sóc el vicepresident i com tots els membres de la junta d’un club modest com el nostre, entre tots ens encarreguem una mica de tot. A més, també sóc el delegat del CADET “A” i alguna vegada, quan ha fet falta, ho he sigut d’algun altre dels equips del club. M’agrada molt presenciar els partits del cap de setmana i fer-ne la crónica, que després pengem a les “Notícies” del nostre web.

-Un moment viscut al club que recordis especialment.

El dia que vam celebrar el 10è aniversari del club al Col.legi Alfons XIII. Aquell dia, més de 300 persones vam poder gaudir de la festa. Penso que més important que les victòries i els èxits esportius són els bons moments que podem compartir amb els companys i amics. Aquesta temporada la família del Molins 99 s’ha fet encara més gran, amb més de 150 esportistes i això també és motiu de gran satisfacció. Des de la junta estem pensant fer alguna celebració a final d’aquesta temporada.

-Creus que el trasllat a La Sínia ha beneficiat el CFS Molins 99?

Malgrat algunes mancances, penso que globalment n’hem sortit beneficiats. Ho hem transformat en casa nostra i cada dues setmanes, podem veure futbol sala des de les 9 del matí fins les 9 del vespre, sense moure’ns de lloc.

-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any?

M’agradaria molt que el Sènior “A”, com a vaixell insígnia del club, aconseguís pujar a Preferent. Molins de Rei es mereix tenir un equip en una categoria més important. Crec que ho podem fer. Encara és molt aviat per fer previsions, però aquesta temporada tenim varis equips amb possibilitats. Es nota el treball fet durant aquests darrers anys. Potser el que apunta més alt és el Sènior “B”, líder del seu grup. Però també el Cadet “A”, que després de cinc partits també lidera el seu grup. Els Infantils i els Alevins també poden fer una molt bona campanya.

-A què et dediques professionalment?

Sóc Enginyer Industrial i treballo en una empresa metal.lúrgica.

-Quines aficions tens a part del futbol sala?

La muntanya, la lectura i l’esport en general. Tres o quatre vegades per setmana, vaig a còrrer pel barri de La Granja.

-Una pel.lícula que recomanaries.

Qualsevol d’en James Bond. No són precisament el prototipus de gran pel.lícula, però a mi em em fan pasar una bona estona.

-Un disc.

“The Wall” de Pink Floyd.

-Una cançó

Dues: “Comfortably numb” de Pink Floyd i “Hotel California” dels Eagles.

-Un grup de música preferit.

Dos: “Pink Floyd” i els “Eagles”.

-Un llibre.

“El Mestre de Kheops”, d’Albert Salvadó.

1 comentari:

Carlos ha dit...

La millor persona que he conegut mai dins del Futsal. He passat dos anys meravellosos i tant de bo hagi après una mica d'ell. Salut Molins99, teniu a un autentic CRAC.