dimecres, 9 de febrer del 2011

La gent del CFS Molins 99: VÍCTOR SANMARTÍN

Aquesta setmana us presentem l'entrevista amb en Víctor Sanmartín, un dels porters del primer equip del club i que també forma part des de fa uns quants anys de la Junta Directiva.








-Quant de temps portes al CFS Molins 99?

Porto en aquesta gran família des de l’any 2005. Tot just aquest serà el meu setè any i amb ganes de continuar durant uns quants més, sempre que la feina m’ho permeti!

-Com vas començar al club?

Vaig coneixer al Jesús González als casals d’estiu que organitza l’ajuntament cada any. Sabia que hi havia un equip de futbol sala al poble i em vaig atrevir a preguntar-li si els hi feia falta un porter! Em va dir que és clar, que només en tenien un… així que vaig decidir anar a entrenar aquell setembre... i encara som aquí!!

-Quines tasques hi fas?

Actualment formo part del Sénior A i també soc membre de la Junta Directiva, on intento ajudar sempre que puc. Quan vaig començar com a jugador, el Jesús també em va donar l’oportunitat d’entrenar un equip de la base i durant 3 anys m’hi vaig dedicar amb molta il.lusió. De fet, tinc moltes ganes de tornar a entrenar!

-Un moment viscut al club que recordis especialment.

No em puc quedar amb un sol moment. Com a jugador l’any de l’ascens de categoria a Primera va ser molt especial, perquè portàvem treballant tots plegats durant 2-3 anys per aconseguir aquesta fita. El dia de desè aniversari també el recordo amb molt de carinyo, va ser un dia molt emotiu. Tinc encara grabat a la memoria quan li vam donar al Jesús la placa d’agraïment per tot el que havia fet per aquest club durant 10 anys… va ser màgic! Moltes gràcies, Chuso!

-Creus que el trasllat a La Sínia ha beneficiat el CFS Molins 99?

Crec que hem de mirar la part positiva d’estar com a entitat en un poliesportiu amb certa capacitat d’autogestió, però encara hem de continuar lluitant per estar a l’alçada d’entitats com el CE Molins de Rei.

-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any?

Desitjo que el Sénior A, per descomptat!!! Jejeje. El Sénior B jugant així no crec que tingui gaires problemes per aconseguir-ho.

-Què t’agrada de ser porter?

Tinc una visió molt amplia de tot el que passa al davant meu i puc ajudar als meus companys donant indicacions i només parant alguna que altra pilota! Però la veritat es que de petit em vaig fer porter perquè ja vaig veure que amb la pilota als peus no tenia gaire futur! I no m’havia equivocat! Jejeje.

-Penses que hi ha bons porters al CFS Molins 99?

La referència en aquest punt sempre serà en Dani Santamaria, que va deixar una gran manca que entre tots intentem suplir! Penso que el millor que tenim està a les categories inferiors! Tenim nanos molt vàlids i amb moltes ganes d’aprendre. Ara, gràcies a en Dani i els seus entrenaments, tots progressarem encara una mica més.

-A què et dediques professionalment?

Soc Metge Pediatre, i treballo a l’Hospital de Mataró

-Quines aficions tens a part del futbol sala?

M’agrada practicar qualsevol tipus d’esport sempre que puc. També m’agrada molt el cinema, tot i que darrerament hi vaig molt poc.

-Una pel.lícula que recomanaries.

Braveheart

-Un disc.

Qualsevol amb bandes sonores de cinema!

-Una cançó.

“Your Song” (Elton John; BSO de Moulain Rouge)

-Un grup de música preferit.

En els darreres dos anys m’he enganxat a Fito i los Fitipaldis!

-Un llibre.

Em quedo més que amb un llibre amb un escriptor que m’encanta: Ken Follet. Els meus dos llibres preferits son “Els pilars de la terra” i “En el Blanc”.