dimarts, 8 de març del 2011

La gent del CFS Molins99: VÍCTOR MEDINA

No fa ni un parell d’anys que està entre nosaltres, però ja està deixant petja. El seu posat seriós és el reflex d’una persona responsable, d’una marcada personalitat i també d’una gran humilitat. Ha arribat molt amunt en aquest món del futbol sala i ell, més que ningú, sap que per arribar-hi cal dedicació i una gran dosi de sacrifici. No se li escapa detall i abans de ser exigent amb els altres, ho és amb sí mateix. Tots confiem en que aquest any, de les seves mans, el club arribi a assolir la seva més important fita. Amb la màxima prudència ens diu que anem pel bon camí, però que encara ens queda pedalar. Té tota la raó. Avui coneixerem millor a l’home que porta les regnes del nostre Sènior “A”, en Víctor Medina.

-Com i quan vas començar al CFS Molins99?
Quan vaig decidir acabar la meva etapa com a jugador, tenia molt clar que continuaria vinculat al futbol sala dintre de la competició, en aquest cas com a entrenador. Em vaig posar en contacte a través de la pàgina web del CFS Molins99, i vaig tenir la sort de que tenien lloc per un més. Vaig parlar amb el Jesús (un dels coordinadors del club).
Aquesta és la meva segona temporada al club.

- En quins altres clubs has jugat i entrenat?
Des dels vuit anys he practicat aquest esport i són molts els equips dels que he format part, els més destacats dels quals: A.E. Bellsport, club en el que em vaig formar (8 anys en dues etapes, 1a. Nacional A), F.C. Barcelona (4 anys, 1a. Nacional A, Divisió d’Honor), Finques Olesa (3 anys, Divisió de Plata), i A.E. Penya Esplugues (1 any, 1a. Nacional B).
Pel que fa al capítol d’entrenador, aquesta és la meva primera experiència

-Un moment viscut al nostre club que recordis especialment.
En el poc temps que porto al club m’agradaria destacar la qualitat humana del grup de persones que formen l’equip i el club. Pensant en el futur, espero i desitjo que el final d’aquesta temporada pugui ser un de molt especial.

-Com veus la instal·lació de La Sínia, on entreneu i jugueu els partits?
Pel que fa al terreny de joc, hem millorat molt respecte a l’anterior instal·lació. La superfície és molt més adequada per la pràctica d’aquest esport.
Una de les coses que hem d’intentar aconseguir es que cap equip entreni fora del pavelló. I la grada és, per la poca capacitat de la que disposa, un dels punts febles de la instal·lació.

-Quines possibilitats creus que té el Sènior “A” de pujar de categoria?
Crec que tenim moltes possibilitats de fer-ho, però el camí és encara massa llarg per creure que ja està tot fet. Hem de seguir en la mateixa línia, amb molt de treball, entrega, concentració i respecte pels altres equips.

-Quins creus que seran els equips que ens posaran les coses més difícils en aquesta recta final de la temporada?
Ara mateix crec que som 4 equips els que estem millor posicionats en la lluita per l’ascens. Els nostres rivals directes són el G.F. Balsareny, el CEFS Rubi B i el Pla de Llobregat.

-Si pugem a Preferent, quin altre equip del nostre grup t’agradaria que ens hi acompanyés i perquè?
No tinc cap equip preferit per l’ascens a Preferent. Crec que qualsevol dels equips que ho assoleixi, ho haurà aconseguit gràcies al treball i a la qualitat tècnica i tàctica del mateix. Això sí, m’agradaria que CFS Molins99 fos un dels dos que tenen dret a fer-ho.

-Com veus els teus jugadors de cara a aquest emocionant final de temporada?
Tota la plantilla està molt mentalitzada per intentar assolir el desitjat ascens. S’està treballant per competir fins l’últim partit. Ara bé, tot està encara per decidir.

-Què valores més en un jugador de futbol sala?
Des del meu punt de vista crec que la base de qualsevol jugador de futbol sala ha de ser el companyonia i la capacitat d’entrega. Una vegada assolides aquestes dues coses, la intel·ligència tàctica i les habilitats tècniques són les dues capacitats que més es necessiten per la pràctica d’aquest esport.

-Com veus els equips base del nostre club?
Pel que he pogut comprovar el club ha fet un molt bon treball en aquests més de 10 anys d’existència, i fet d’això es la mostra de la quantitat d’equips i categories de les que disposa. El club ha aconseguit, que el respecte cap els altres equips, sigui una de les senyes d’identitat.
Com a repte crec que ha d’intentar aconseguir, de mica en mica, que els equips de categories inferiors formin part de les principals categories.

-A què et dediques a part del futbol sala?
Treballo en una empresa de investigació de mercats, com a Estadístic.

-Quines aficions tens a part del futbol sala?
Altres esports que m’agraden són el bàsquet, i el tenis, encara que últimament m’he aficionat molt al pàdel. Sóc un apassionat del cinema, i de passar una bona estona amb els meus amics i la meva família.

-Una pel.lícula que recomanaries.
“Cadena perpètua” protagonitzada per Tim Robbins i Morgan Freeman.

-Un disc.
“No need to argue” del grup “The cranberries”.

-Una cançó.
Tinc moltes cançons que m’agraden però una de les més especials en l’àmbit de la motivació es la de “Eyes of the tiger”, de la banda sonora de Rocky. Es una cançó que per moltes vegades que l’hagi escoltat, és capaç d’emocionar-me i esperonar-me.

-Un grup de música preferit.
The cranberries, La oreja de Vang Gogh i Everything but the girl.

-Un llibre.
Tota la saga de “El clan del oso cavernario”

-El teu plat preferit.
La carn en general, i el dolç, sóc molt llaminer.

-Tres coses que t’enduries a una illa deserta.
Una pilota de futbol sala, la meva dona i la meva filla.

Moltes gràcies Victor. Et desitgem un molt feliç final de temporada i que entre tots aconseguim el somni d’estar l’any vinent a Preferent. Molta sort !