dimarts, 12 d’abril del 2011

La gent del CFS Molins99: IVAN RODRIGUEZ

Malgrat la seva joventut, ja fa més de 10 anys que va entrar a formar part de la història del nostre club. Amable, prudent i un malson pel contrari, quan té la pilota als peus. Capaç de trencar qualsevol cintura amb els seus canvis de ritme. Tots ens alegrem de que aquesta temporada hagi oblidat la lesió i ens hagi tornat a meravellar amb la seva fantàstica cama esquerra. Avui, entre nosaltres, una de les principals figures del nostre planter, l’Iván Rodríguez.


-Quant de temps portes al CFS Molins 99? Vaig arribar al club a l’any 2000, un any després de la seva fundació. Ja són 11 anys, en els quals hi ha hagut moltes experiències i en els quals he après moltíssim; de fet es pot dir que porto mitja vida al club!


-Com vas començar al club? Em vaig apuntar sense saber del tot on em ficava. M’agradava jugar a futbol al carrer, però mai n’havia fet. A l’equip hi havia gent que coneixia, i això va fer que m’apuntés.


-Quines tasques hi fas? Sóc entrenador de dos equips: l’Aleví A i el Benjamí B: Fa uns anys que entreno a nens i nenes, i espero poder seguir fent-ho en el futur. Apart, jugo al sènior A, des d’aquest mateix any, tot i que espero que s’allargui aquesta etapa.


-Un moment viscut al club que recordis especialment. És impossible dir-ne un de sol, ja que com he dit, són molts anys lligat al club. Com a jugador m’enrecordo molt del primer partit que vaig jugar, amb 10 anys, i on vaig fer el meu primer gol! També com a juvenil, els 3 anys van ser una etapa molt especial, i crec que on vaig aprendre moltíssim i m’ho vaig passar molt bé. A destacar el partit contra el Barça, a Copa Catalunya, un record per sempre. Com a entrenador, moltíssims moments de molta felicitat, però crec que el millor, és veure com aprenen i el lligam afectiu amb els nens, que es va creant dia a dia convivint amb ells.


-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any? Els dos sèniors per suposat! Anant líders i estant arribant al final de la temporada, tenen moltes possibilitats. Però és ara quan no s’ha de baixar la guàrdia i seguir igual!


-A què et dediques a part del futbol sala? Estudio. Faig tercer de biologia, i espero poder seguir estudiant quan acabi la carrera, sigui això, o una altra carrera.


-Quines aficions tens a part del futbol sala? L’esport, el estar en forma, és una cosa que va amb mi. El tenis, o simplement anar a córrer. D’altra banda, la música i el cinema també m’agraden.


-Una pel.lícula que recomanaries. “Pearl Harbor”, o “Los pirates del Caribe”, per exemple.


-Un disc. “Ben endins”, de Sopa de Cabra


-Una cançó. “Princesas”, de Pereza


-Un grup de música preferit. No en tinc cap de preferit, però els que més escolto o he escoltat són Melendi, El canto del loco, Estopa; i en general escolto tota la música nacional.


-Un llibre. “Déjame que te cuente”, o algun altre de Jorge Bucay.


-El teu plat preferit. Pasta, pizza, paella...


-Tres coses que t’enduries a una illa deserta. Una pilota de futbol sala, una hamaca i un para-sol.


Moltes gràcies Ivan. Et desitgem molta sort en aquest emocionant final de temporada, on el Sènior "A" podeu fer història.