dimecres, 19 de gener del 2011

La gent del CFS Molins 99: BORJA CARASUSÁN


Aquesta setmana us presentem l'entrevista amb en Borja, un dels jugadors del Sénior A que intentarà portar a l'equip a una categoria superior, però que a més realitza altres tasques al Club, com la de portar el Juvenil Femení o fer-se càrrec de la web.


-Quant de temps portes al CFS Molins 99?

Porto des del 2004, quan vaig arribar a l’edat de Cadet, encara que vaig marxar un any de juvenil però al acabar aquella temporada vaig tornar.

-Com vas començar al club?

En aquell moment jugava a futbol camp a un equip de Barcelona però vaig participar a un torneig de 3x3 aquí a Molins amb dos amics que jugaven al Club i l’entrenador d’aquell moment em va convèncer, juntament amb els meus amics, de que comencés a jugar al CFS Molins 99. Ho vaig fer i vaig estar jugant i entrenant fins a final de temporada als dos equips, a l’escolar del CFS Molins 99 i al federat de Barcelona. Podia fer les dues coses ja que entrenava diferents dies, amb el Molins jugava els dissabtes i amb l’altre equip els diumenges.

-Quines tasques hi fas?

Sóc entrenador del Juvenil Femení, jugador del Sénior A i m’encarrego del manteniment de la web.

-Un moment viscut al club que recordis especialment.

En tinc dos especials, un va ser el dia del 10è aniversari del Club, on em vaig adonar que el CFS Molins 99 era més gran del que m’imaginava per la quantitat de gent que hi havia. L’altre moment especial va ser quan des del Club em van proposar entrenar al meu primer equip, van confiar en mi donant-me un grup nou de noies que no havien jugat mai i volien apuntar-se a fer futbol sala. Fins aquell moment, només havia estat ajudant i era un bonic repte que vaig acceptar.

-Creus que el trasllat a La Sínia ha beneficiat el CFS Molins 99?

No del tot, abans no hi havia tants equips que entrenessin a una pista exterior, a més hi ha un seguit de mancances que després d’un any encara no s’han solucionat. La part positiva és la millora de la pista respecte a la del Poliesportiu Municipal.

-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any?

La veritat és que els dos séniors tenen possibilitats de pujar i són els que d’alguna manera estan obligats a fer-ho. M’agrada molt l’equip que té el Cadet A i crec que podria fer alguna cosa important però l’objectiu dels equips base és que es formin, aprenguin conceptes nous i que poc a poc creixin. Amb aquesta filosofia els triomfs arribaran sols.

-Et sembla que el futbol sala femení té un bon futur al CFS Molins 99?

Tenim un grup molt maco al Juvenil Femení i altres noies a diferents equips base. Personalment crec que si es cuida el que tenim i es fa alguna promoció o més publicitat per a captar més noies, el Club agrairà moltíssim tenir futbol sala femení a les seves files. A més, crec que seria interessant poder fer un sénior femení per tenir gent de més edat i que serveixi per tenir un mirall on les petites puguin mirar-se.

-Què estudies i a què t’agradaria dedicar-te?

Ara estic fent un curs de disseny i programació web a Barcelona i el meu objectiu és poder dedicar-me a això.

-Quines aficions tens a part del futbol sala?

Sóc un melòman, m’encanta escoltar música a totes hores, estar amb els meus amics i estar practicant coses noves de tema web.

-Una pel.lícula que recomanaries.

No sóc de veure pel·lícules, em quedo amb dos clàssics: Grease i Titanic.

-Un disc.

“Estados de ánimo” de El Canto del Loco.

-Una cançó.

“Hold my hand” de Michael Jackson y Akon.

-Un grup de música preferit.

Hi ha molts cantants i grups que m’agraden com Michael Jackson, Estopa, El Canto del Loco, David Bisbal, Katy Perry, Rihanna...

-Un llibre.

“Si esto es un hombre” de Primo Levi.