dimecres, 12 de gener del 2011

La gent del CFS Molins 99: VÍCTOR GONZÁLEZ

Després de les vacances de Nadal, us continuem apropant a les persones que formen el nostre club per tal de poder-nos conèixer més entre tots. Aquesta setmana és el torn d'en Víctor González, entrenador dels equips dels més petits del club i jugador del primer equip.




-Quant de temps portes al CFS Molins 99?

Farà sis anys a finals d’aquest mes de gener, quan em vaig apuntar a mitja temporada a l’equip cadet per ser porter. Mai abans havia jugat a futbol sala en un equip, només a l’escola. Portava anys volent apuntar-me, però com que visc a Papiol, els pares no em podien venir a buscar.

-Com vas començar al club?

Alguns amics de l’escola jugaven al club des de petits, i em van dir que el seu equip no tenia porter. Va ser aleshores quan vaig insistir molt als meus pares perquè em deixessin apuntar-me. A partir d’aquí, i amb el pas de les temporades, vaig anar fer d’ajudant d’entrenador a alguns equips. Amb aquesta experiència i amb la formació de curs de monitor de futbol sala va ser com vaig començar a entrenar als més petits del club, fins a dia d’avui.

-Quines tasques hi fas?

Actualment sóc entrenador dels Benjamins i de l’Aleví “D”, i jugo de porter al Sénior “A”.

-Un moment viscut al club que recordis especialment.

Tinc molts bons records en els anys que porto al club, i em resulta impossible escollir-ne un de sol. Potser la celebració del desè aniversari del club va ser la de major magnitud, però guardo molts moments molt bonics de tots els nois i noies a qui he entrenat i dels companys amb qui he jugat.

-Creus que el trasllat a La Sínia ha beneficiat el CFS Molins 99?

Crec que tot té la seva part positiva i negativa. Tot i tenir una pista millor que les del Poliesportiu Municipal i tot i que durant la setmana i els dissabtes som com a casa nostra, la instal·lació té una sèrie de mancances que penso que s’han de solucionar. A més, segueixo sense entendre com és que duplicant-se el número d’instal·lacions esportives al poble, la disponibilitat de pistes és igual o pitjor que altres temporades.

-Quins equips del club penses que tenen possibilitats de pujar de categoria aquest any?

Crec que els dos Séniors tenen moltes possibilitats i em faria molta il·lusió que ho aconseguissin. De la resta de categories, tot i que l’objectiu no és aquest, penso que el Cadet té molt bon equip per a fer-ho.

-Què és el que més t’agrada de fer de porter?

El que més m’agrada de fer de porter és ajudar al meu equip a guanyar els partits, ja que sobretot en moments decisius pren una especial rellevància. Però també m’agrada molt aprendre i millorar a cada entrenament i a cada partit.

-I el que menys?

El que menys m’agrada de ser porter és que els errors a un partit es veuen com més greus que el de qualsevol jugador quan, per exemple, falla un gol cantat.

-Què estudies i a què t’agradaria dedicar-te?

Estic estudiant 4rt de psicologia a la UB. M’agradaria dedicar-me a la psicologia clínica, especialment per a nens. La branca de la psicologia esportiva també em crida molt l’atenció, tot i que és una sortida difícil. M’agradaria també seguir fent d’entrenador molts anys.

-Quines aficions tens a part del futbol sala?

M’agrada jugar a tennis amb amics, llegir, jugar a videojocs i escoltar música.

-Una pel.lícula que recomanaries.

La vida es bella ja la va dir el Jorge! Però també m’agraden molt les de Braveheart i El diario de Noah.

-Un disc.

Un clàssic, “The Wall”, dels Pink Floyd.

-Una cançó

“Soldadito marinero”, de Fito y Fitipaldis.

-Un grup de música preferit.

En tinc molts... Melendi, Estopa, El Canto del Loco, Fito y Fitipaldis, Red Hot Chili Peppers... De més antics m’agraden els Supertramp i els Pink Floyd, entre d’altres.

-Un llibre.

“La sombra del viento” i “El juego del ángel”, els dos de Carlos Ruiz Zafón.